2012. május 10., csütörtök

Spenótos-petrezselymes quinoa

Köretnek készítettem a sült tarjához a spenótos quinoa-t. Ez volt az első alkalom, hogy quinoat főztem, de nagyon meg voltam elégedve az ízével, így a későbbiekben még kísérletezni fogok vele. A recepthez az ötletet Vegavarázstól vettem.

Hozzávalók 4 főre: 25 dkg quinoa, egy nagy marék friss, kertben szedett spenót, egy kis friss petrezselyem, só, olaj, kiskanál Vega-mix.

A quinoat néhány percig megfuttattam az olajon, majd felöntöttem vízzel (körülbelül kétszeres mennyiségű vízzel kell főzni a quinoat). Beletettem az előzőleg apró darabokra vágott spenótot, egy kiskanálnyi Vega-mixet és egy kis sót. Addig főztem, amíg a quinoa szemek átlátszóak és puhák nem lettek. Ekkor belekevertem az apróra vágott friss petrezselymet, elzártam a gázt, letakartam az edényt és állni hagytam egy kicsit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése