2012. június 10., vasárnap

Brokkoli krémleves

A kertben megérett a brokkoli is. Lefagyasztani nem szerettem volna, így levest főztem belőle. Gyorsan elkészül és nagyon finom.

Hozzávalók: 3 fej brokkoli, 3 gerezd fokhagyma, 1 vöröshagyma, Vega-mix, 2,5 dl tejszín, 1 közepes krumpli, só, bors, szerecsendió, parmezán.



A borkkolit rózsáira szedtem, megmostam és egy edénybe tettem. A krumplit meghámoztam, kockára vágtam és a brokkolihoz adtam. Fűszereztem fokhagymával, vöröshagymával, 1 kiskanál Vega-mix-szel, sóval, borssal. Felöntöttem annyi vízzel, hogy a brokkoli feléig érjen. Menet közben tettem bele szerecsendiót is. Amikor minden puhára főtt, botmixerrel simára kevertem, majd beleöntöttem a tejszínt. Forraltam rajta egyet és lezártam a gázt. Tálaláskor parmezánt reszeltünk a tetejére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése