2014. január 30., csütörtök

Zöldségfasírt (maradék zöldségből)

Hétvégén húslevest főztem, sok-sok zöldséggel. A zöldség most nem fogyott úgy, ahogy azt terveztem, ezért hétfőn a maradékból fasírtot sütöttem. Jól sikerült, úgyhogy máskor is így teszek a megmaradt leveszöldséget. Igazi újrahasznosítás, nem dobunk ki semmit.

Hozzávalók: 

- maradék leveszöldség (nálam most répa, krumpli, pasztinák, káposzta, fehérrépa),
- 1 tojás,
- só,
- bors,
- mustár,
- fokhagyma,
- zsemlemorzsa,
- a sütéshez zsiradék.

Elkészítés: 

1. A zöldséget összetörjük a kívánt állagúra.

2. Belekeverjük az összes hozzávalót, a zsiradék kivételével (én csak annyi zsemlemorzsát tettem bele, ami feltétlenül kellett a formázáshoz).

3. Fasírtokat formázunk a masszából, mindegyiket megforgatjuk zsemlemorzsában és zsiradékban kisütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése