2015. április 14., kedd

Lisztmenetes (paleo) sajtos rúd

A Paleovital oldalon találtam a receptet. Drága sütemény, de nagyon eteti magát és szénhidrátban sem bővelkedik.



Hozzávalók egy fél adaghoz:
- 25 dkg mandula,
- 10 dkg (jász)vaj vagy más zsiradék, ki mit használ (én most 8,5 dkg kacsazsírt tettem bele),
- 2 evőkanál kókuszliszt (én ledaráltam a kókuszreszeléket),
- 1 púpos kávéskanál só,
- 2 tojás,
- 1 kávéskanál szódabikarbóna,
- 1 kávéskanál citromlé,
- 10-20 dkg sajt vagy magvak.

Elkészítés: 

1. A tojásokat kikeverjük a sóval és a kókuszliszttel. Ehhez adjuk a többi hozzávalót, de a sajtnak csak az egyharmadát. Összegyúrjuk.

2. Két sütőpapír között fél cm vastagra nyújtjuk (vagy, ha pogácsákat sütünk, akkor 1-1,5 cm vastagra).

3. Megkenjük tojássárgával, szaggatjuk és megszórjuk reszelt sajttal vagy magvakkal.

4. Sütőpapírral bélelt tepsin, 180 fokra előmelegített sütőben kb. 15 perc alatt megsütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése