2015. május 6., szerda

Grissini élesztő nélkül

A Szellem a fazékban nevű blogon találtam erre a receptre. Tényleg napok múlva is ropogósak ezek a kenyérrudak. Igazából Panni miatt sütöttem, mert mostanában nem eszi a kenyeret, a ropit viszont szereti/szeretné. Gondoltam, akkor inkább sütök én. Próbálta rágcsálni, de ez meg túl kemény neki, így mi ettük meg végül.


Hozzávalók (kb. 16 szálhoz):
- 16 dkg liszt,
- 2 evőkanál olaj,
- 1 mokkáskanál só (eredetileg fél mokkáskanálnyi, de én úgy sótlannak éreztem),
- 8 ml víz (8 g),
- 1 mokkáskanál sütőpor.

Elkészítés: 

1. A liszttel elkeverjük a sót és a sütőport, majd ruganyos, sima tésztát gyúrunk az olaj és víz hozzáadásával.

2. Kinyújtjuk és éles késsel vagy derelyevágóval hosszú vékony csíkokat vágunk, melyeket megsodrunk.

3. 180-200 fokra előmelegített sütőben, sütőpapírral bélelt tepsin sütjük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése