2016. augusztus 9., kedd

Citromfagyi és vaníliafagyi

A nagy kánikulában jól esik egy kis fagyi. De csak az, amelyik nincs túlcukrozva. Sokkal finomabb és egészségesebb házilag elkészíteni a fagyit. Az alap ugyanaz, ami ennél a diófagyinál, csak kihagytam a diót, mert most egyik részét citrommal, másik részét vaníliával ízesítettem. Annyit változtattam még, hogy sűrűbbre főztem az alapkrémet (szűk egy evőkanállal több keményítőt tettem bele), hogy, ha megolvad a tölcsérben, akkor se folyjon a fagyi (így a gyerekek tovább tudják élvezni). Mióta tudom, hogy Panni tojásérzékeny, sajnos nem készíthetem a kedvenc, jól bevált főzött tojáskrémes fagyinkat, de szerencsére rátaláltam tavasszal erre a tojásmentes receptre. Korábban készítettem egy főzés nélküli, mégis krémes fagyit is, melybe túró, tejszín és joghurt kell (plusz málna, ribizli...). Annak a receptjét is beírom hamarosan.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése