2016. augusztus 4., csütörtök

Fűszeres vajjal sült kukorica

A Vidék íze 2016 augusztusi számából van ez a remek recept. Idén rengeteg kukorica terem a kertünkben, így már többször főztem kukoricát. Legutóbb félretettem néhány darabot és másnap elkészítettem vacsorára ezt a fűszeres változatot. Igencsak elkényeztettem a családot, mert emellé sütöttem még túrófasírtot, készítettem egy jó nagy adag görög salátát (szerencsére most már jól terem a paradicsom és az uborka), volt előző napról zöldséges tócsni is, meg a sajtkészítés után megmaradt orda is.



Hozzávalók:
- 3-4 darab zsenge, főtt kukorica,
- 3 gerezd fokhagyma,
- 1 nagy marék koktélparadicsom,
- pár szál friss (lila) bazsalikom, apróra vágva,
- só,
- bors,
- 5 dkg vaj.

Elkészítés:

1. A puha vajat összekeverjük a zúzott fokhagymával, sóval és a borssal. Állni hagyjuk.

2. A megfőtt kukoricát felszeleteljük (kb. 3 cm vastagra).

3. Megkenjük fűszeres vajjal és forró serpenyőben körben megpirítjuk.

4. Ha kész, rádobjuk a paradicsomot és az apróra vágott bazsalikomot. Egy-két perc alatt összesütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése