2017. február 7., kedd

Gyors kakaós csiga

Készült már ebből a gyors kelt tésztából káposztás csiga, spenótos csiga, diós-baracklekváros csiga, túrós-ribizlis csiga, pudingos-túrós csiga, most pedig kakaós csigát sütöttem.

Egy hibája volt a csigáknak: túl szorosan tettem őket egymás mellé, így összesültek, de azért szét tudtuk szedegetni őket.




A tésztát a szokásos módon állítottam össze (de a tojást ezúttal is kihagytam belőle). Itt, a savanyú káposztás csiga receptjénél található a tészta készítésének módja. Két részre osztottam, egyik feléből lett diós-baracklekváros csiga, másik feléből ez a kakaós csiga.

A kinyújtott tésztát megkentem 5 dkg olvasztott vajjal, megszórtam jó vastagon kakaóporral, majd egy kevés kókuszcukorral. Feltekertem, szeleteltem, sütőpapírral bélelt tepsire helyeztem őket. Tetejüket megkentem tejjel, kis fahéjat is szórtam rájuk és 200 fokos sütőben készre sütöttem (kb. 20 perc, nekem gyenge a sütőm). Mikor megsültek, egy ecsettel meglocsoltam őket tejjel. Konyharuhával letakartam és 5 percig állni hagytam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése