2017. december 1., péntek

Kolbászkrém

A kolbászkrémes-krémsajtos kenyértortához készítettem ezt a kolbászkrémet. A receptet itt találtam. Változtattam a hozzávalók listáján, mert nálunk a tojást el kell hagyni, de jelzem, hogy mennyit írt az eredeti recept. Aki ehet tojást, nyugodtan tegye bele a krémbe.



Hozzávalók: 
- 25 dkg puha, lángolt kolbász,
- 1 fej lilahagyma pucolva, kockára vágva,
- 2-3 darab keményre főtt tojás (én nem tettem bele), apróra vágva,
- 5 dkg puha vaj,
- 1 dl tejföl,
- só,
- bors.

Elkészítés: 

1. A kolbász héját lehúzzuk (ha nem jön le, forró víz alá kell tartani, majd leitatni róla a vizet és így megpróbálni lehúzni). Kis kockákra vágjuk.

2. Hozzáadjuk a hagymát, tejfölt, vajat, tojást és ízesítjük sóval, borssal.

3. Botmixerrel krémesre turmixoljuk. Aki szeretné, hagyhatja rusztikusabbra is, de én most sima krémet szerettem volna. Tálalás előtt behűtjük. Kínáljuk kenyérrel vagy más pékáruval.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése