2018. április 30., hétfő

Cserépedényben, lassan sült (kecske)hús

Éjjel egykor tettem be a sütőbe a mai ebédünket (addigra értem csak oda, hogy ezt a feladatot elvégezzem, előtte sajtot készítettem), amit aztán ma délelőtt 10 körül vettem ki. 110 fokon sült éjszaka, majd 130 fokra állítottam a sütőt, mikor felkeltem, így sült szépen, lassan összesen kb. 9 órát. Egy nagy cserépedényt telepakoltam nagy darabokra vágott zöldségekkel, amiket még találtam a pincében (répa, pasztinák, cékla, valamint ment bele néhány fej vöröshagyma és 6 gerezd fokhagyma). Közé tettem a húst is (nálam most kecskehús). Öntöttem bele vizet és kevés bort meg egy kis olajat, Csak só és bors ment még a húsra, illetve a zöldségekre. Lefedtem. Finom, szaftos, omlós hús lett a végeredmény. Felbontottuk hozzá az utolsó üveg birsalmabefőttet és kislányom kedvencét, zölddióbefőttet. Terveztem még tepsiben sült krumplit készíteni hozzá, de végül a réteskészítéssel elment az időm, így a krumpli elmaradt, de nem is baj, mert így is nagyon jól laktunk. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése