2018. április 21., szombat

Sós torta, zsendicekrémmel

Sütöttem ám egy másik tortát is Panni születésnapjára! Egy sós tortát. Ez egy könnyű sós torta, zsendicekrémmel töltve (gyakran van itthon zsendice, mert sajtokat is készítek). A krémbe szárított zöldfűszereket kevertem, de, ha magamnak készítettem volna, akkor snidlinget kívántam volna bele. 


Tehát, a zsendicét kikevertem egy kis házi joghurttal, majd fűszereztem, sóztam. A tojásmentes tortaalapot, melybe egyébként 5 dkg hajdinaliszt is került, ami nagyon finom ízt adott neki, 3 részre vágtam és megtöltöttem a krémmel. A tetejét is bekentem, az oldalát csak rusztikusra hagytam. Kimentem a kertbe, szedtem hozzá retket is. Finom, könnyű tortánk lett így, mely reggelire és vacsorára is jó választás lehet.
Nagyon szeretem a zsendicét, mert annyira könnyű, krémes, kellemes íze van! Érdemes megkóstolni. Készíthető belőle bármilyen kenyérre kenhető sós krém vagy pohárdesszert (nekem a tiramisu ízű a kedvencem) vagy krémek, süteményekbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése