2018. június 10., vasárnap

Kolbászos-paradicsomos mártogatós

A babos kence mellett ezt a kolbászos mártogatóst készítettem el A vadon ízei című szakácskönyvből, mely letölthető innen. Nagyon finom, elnyerte a család tetszését. Kicsit ezen is módosítottam, jelzem majd, hogy hol.




Hozzávalók: 
- házi füstölt kolbász (1 párat ír a recept, én kevesebbet tettem bele),
- egy marék friss zöld medvehagymatermés vagy bimbó, nekem ilyen nem volt eltéve sem, így helyette oregánót, kakukkfüvet, borsikafüvet, rozmaringot, bazsalikomot, borsot tettem bele,
- 7 dl házi paradicsomlé,
- nem írja a recept, de én, mivel jóval kevesebb kolbászt tettem az ételbe, egy nagyobb szelet szalonnát is daraboltam bele, amit előzőleg nagyon apróra felkockáztam,
- csípős paprika (nem tettem bele).

Elkészítés: 

1. A kolbászt feldaraboljuk (a recept szerint szeleteljük, de én annál kisebbre vágtam).

2. Mivel én tettem bele szalonnát is, ezért először azt kezdtem el sütni. Húsos szalonna volt, így pici zsiradékot tettem alá, majd, mikor félig megsült (gyorsan megvolt), akkor rátettem a kolbászdarabkákat is. Kicsit sütjük, majd felöntjük a paradicsomlével.

3. Fűszerezzük és lassú tűzön besűrítjük.

4. Házi, kovászos kenyérrel mártogattuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése