2020. január 13., hétfő

Melegszendvics, fűszeres sütőtökös krémmel

Ezt a nagydobosi tökben sült csirkereceptet készítettem el, de maradt a töltelékből bőséggel.

Egy részéből krémleves lett, másik részét botmixerrel krémesre kevertem, fűszereztem (oregánóval, borsikafűvel, borssal, bazsalikommal), apróra vágott hagymát és fokhagymát is tettem bele. Majd fele pizzára került, paradicsomszósz helyett, másik felét kenyérre kentem, tettem rá hagymakarikákat, morzsoltam rá feta sajtot, megszórtam reszelt sajttal. Jó nagy adag káposztás-répás-almás-hagymás salátával ettük.


A pizzaszósz pedig így néz ki pizzán. Korábban hagyományos, liszttel készült pizzaalapra kentem ehhez hasonló szószt. Az így nézett ki a recept pedig itt található a blogon



A mostani sütőtökös pizzaszósz pedig egy gluténmentes, vegán pizzaalapra került: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése